Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

λαθρομεταστάσεις. Μια πραγματικά συγκινητική ιστορία.

Πηγή : http://an-teiresias.blogspot.com/


Ελληνικό φυλάκιο στον Έβρο, σύνορα ελλάδας-τουρκίας. Ο ευγενικός μπάτσος ανακρίνει τον άνθρωπο που μόλις έφτασε στη χώρα.
-γιουρ νέιμ πλιζ;
-μιλάω λίγα ελληνικά
-πως τα μάθατε;
-στη χώρα μου αγαπάμε πολύ την ελλάδα και το μεγαλέξανδρο και πολλά παιδιά μαθαίνουν αρχαία.
-γιατί δεν είστε μελαχρινός; (Λίγο άστοχη ερώτηση στην προσπάθεια του ευαίσθητου μπάτσου να κρύψει τη συγκίνησή του)
-είμαστε απόγονοι του μεγάλου αλεξάνδρου. Οι πρόγονές μας τον βρήκαν νόστιμο και τον ξεζούμισαν. Έτσι πέθανε, από αφυδάτωση, όχι από γρίπη.
-Τί λες ρε παιδί μου, εμάς δεν μας τα μαθαίνουν αυτά στα σχολεία
-Αφού σας κυβερνούν σιωνιστές-ανθέλληνες-μαρξιστές
-Εδώ γιατί ήρθες;
-Για να γνωρίσω το μεγάλο πολιτισμό σας από κοντά. Θέλω να βρω μια δουλειά και στον ελευθερο χρόνο μου να μελετήσω τα μνημέια σας, την ακρόπολη, το σούνιο, τη ρωμαϊκή αγορά, τον άδονη.
-Τί μπορεί να κάνεις;
-Είμαι νευροχειρουργός αλλά έχω και πτυχίο νομικής, ξέρω από φροντίδα κήπων αλλά μπορώ να μαζεύω και φράουλες, να βάφω σπίτια κλπ. Αλλά σε αυτή την υπέροχη χώρα και να μαζεύεις σκουπίδια, υπέροχο  είναι.
-Καλως ήρθατε στον πολιτισμό μας κύριε...δε μου είπατε τελικά το όνομά σας!
-Αλέξανδρος, σαν τον παππού μου!
Η διάγνωση: Αν συνέχισες να πιστεύεις τα παραπάνω και πέρα από την πρώτη πρόταση η κατάστασή σου είναι σοβαρή. Τα εύκολα τσιτάτα, οι κατασκευασμένες διαπιστώσεις έχουν μόνιμη κατοικία στο κρανίο σου. Έχεις διεγνωσμένο μεταστατικό φασισμό. Τα εγκεφαλικά σου κύτταρα έχουν αντικατασταθεί από εμμονές. Η αποκατάσταση είναι δύσκολή για σένα γιατί η θεραπεία βασίζεται στη λογική και τη σκέψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου